••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 13 december 2011 22:50

Hej, jag stod nyss i dushen och kände hur jag värkligen ville göra min tyska läxa!? XD

har ALDRIG känt så!!!XD

Aja så nu ska jag göra min suuuuuuper intressanta *host* tyska läxa!

 

Av Linnéa - 12 december 2011 22:49

Hej, nu är äntligen alla bilder till min bok färdig ritade så nu är det bara att skicka in den till ett bokförlag!!! : D

de här två ritade jag idag! (ps. kolla in gämförningen)

 

och så här såg bilderna ut för cirka ett och ett halvt år sedan!

 

Skillnad?!!

     

Av Linnéa - 12 december 2011 16:00

Hej, jag fascinerar mig för ögon! de är så vackra! det ända problemet är att jag har jätte svårt för titta folk i ögonen när jag pratar med dem! jag tittar alltid lite bakom personen eller på något helt annat!

Aja, i alla fall igår tog jag några bilder på mitt öga^^

och då märkte jag att jag har lite ''sneda'' ögon!  :O    

Fascinerar du dig också för ögon? kommentera i så fall!

       

 

Av Linnéa - 12 december 2011 15:35





Hej, jag tänkte visa hur man gör en super fin,mysig och skön tröj/poncho!

du lägger filten dubbel vikt och klipper en halv måne som du tror kommer passa dig (ju större ju mysigare!)

sedan väcklar du uten s att den ser ut som en cirkel

(detta behövs inte!!) Nu syr du dit lappar i olika tyger (inte så många det räcker med 6 st)

nu viker du den på hälften igen (halvmånen) och syr ihop den videnderna av halvmånen, så att du får ett par ''ärmar'' och ett hål för midjan

     Om du har fölt de här stegen noga ska din mys tröja se ut så här

       

   

      

Av Linnéa - 11 december 2011 22:54

Godnatt mina fina läsare!

Imoegon börjar först inlägget av : 

så då kommer jag visa massa grejer som man kan göra va gamla grejer som finns i din garderob eller i ditt vardagsrum!

      

Av Linnéa - 11 december 2011 00:50

Hej, nu tänkte jag ladda upp lite bilder som jag tog under idolfinalen^^                  

 
   

Av Linnéa - 10 december 2011 17:46

   

Av Linnéa - 10 december 2011 15:08

Hej, nu har jag suttit i cirka en timme och ritat lite^^

Och nu får man faktiskt svära för jag blev så himla nöjd!

Den här bilden är nog den bästa som jag NÅGONSIN RITAT!!!

(bilden kommer att vara lite ihop tryckt på bloggen-.-)

vistt vart den bra? : D

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards