••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 18 december 2011 14:36

       

Hej, någon av de här små ler figurerna ska jag göra en tortual av och ni får välja vilken^^ 

   

Av Linnéa - 17 december 2011 22:02

 
 

Av Linnéa - 17 december 2011 20:54

Hej, kan ni gissa vad jag hittade i min låda bland random stuff?!

jag hittade skivor med låtar som jag lyssnade på när jag var 6-7 år! XD

just nu lyssnar jag på den här LOL!!!
   



Av Linnéa - 16 december 2011 07:09

Hej, idag tänkte jag visa hur man gör ett par super söta och super enkla tomtar!

 

   

   

   

   




du börjar med att ta kapsylen och klistrar dit amigurumi ögonen(vänta).  

Sedan klipper du en liten trekant av filten som vi använde i förra recyceln.

nu klistrar du dit även den. (man klistra dit mun om man vill)

Och du är klar!

             

Av Linnéa - 15 december 2011 08:13

Hej, ledsen att du fick vänta så länge på din beställda bild!! men nu är den klar!

den här bloggen beställde bilden!  


   

Av Linnéa - 15 december 2011 07:38


Hoppas den blev bra!

    

Av Linnéa - 14 december 2011 20:29

Hej, nu har jag precis kommit hem från en jättebra träning! love u girls!<33

Aja men nu måste jag TYVÄRR öva på mitt NO test -.-

Känns som om jag inte klarar testen kommer jag att bli halshuggen : S

 

Av Linnéa - 13 december 2011 23:25

Hej, tog några bilder på några av mina tyska glosor

     

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards