••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 26 december 2011 16:21

Hej, jag har ett litet problem........ jag vet inte om jag ska lägga ner den här bilden eller om jag ska fortsätta på den

vad tycker ni???

   

Av Linnéa - 25 december 2011 22:28

Hej, här har ni videon som jag lovat! : D

Ni får gärna kommentera det här inlägget med en länk där ni visar vad ni fick i julklapp!^^

 

Av Linnéa - 25 december 2011 21:56

Hej, hoppas ni haft en superbra jul! : D

just nu håller jag på att ladda upp ett videoklipp på youtube där jag visar mina julklappar (jag kommer lägga upp videon)

men ni får ha det så bra så länge<3

god fortsättning: )

 

Av Linnéa - 24 december 2011 12:00

 

Av Linnéa - 23 december 2011 07:45

 

Av Linnéa - 22 december 2011 20:41


  Här hittar du vinnar bloggen!

 

Av Linnéa - 22 december 2011 07:23

Hej, ville bara säga att idag innan klockan 10:00 nu på morgonen går det fortfarande att anmäla sig till tävlingen! : D

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards