••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 28 december 2011 16:34

Hej, idag invigde jag min cupcake maker!!! : D

här är några bilder som jag/mamma tog    

LOL våra cupcakes ser ut som köttbullar XD

de var super mumsigt! : D

     

Av Linnéa - 28 december 2011 16:24

Hej, som jag sa tidigare så är jag inne i typ något apelsin tema just nu och här är bilderna som jag rita från igår^^

 

hehe

   

Av Linnéa - 28 december 2011 11:41

Hej, just nu sitter jag och gör en fin liten nagel design (imellan host atackerna) medans jag väntar på att min kamera ska laddat klart så att jag kan ladda upp några bilder som jag ritade igår^^

Hmmm av någon anleding så är jag inne på ett apelsin tema just nu O.0

 

Av Linnéa - 27 december 2011 23:42

Förlåt för förra inlägget, men nu ska videon funka : )

 

Av Linnéa - 27 december 2011 21:53

Hej, ni får ursäkta det extrema flummiga mig i videon (jag är lite sådär halv sjuk  )


 

Av Linnéa - 26 december 2011 18:28

1. Jag babblar ibland i sömnen

2. Ibland bryter jag på engelska för att jag inte kommer ihåg det svenska ordet

3. Jag har svårt att kolla folk i ögonen när jag pratar med dem

4. Jag tycker om att doppa fingrarna i stearin XD

 

Av Linnéa - 26 december 2011 16:33

Hej, här kommer bilderna som jag köpte idag på mellandags rean^^

nu blir det att fylla i topparna med lite mer rött! : D

Lite leggings^^

lite fimlera och nya hakar^^

ett linne ^^

en snowboard tröja!^^

       

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards