••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 12 september 2011 22:54

Godnatt mina små läsare<333

Imorgon har jag skolfoto då får man lov att vara fiin^^

 

Av Linnéa - 12 september 2011 20:25

Hej, för er som kanske inte visste så kan ni beställa en bild av mig mot en länkning i ett inlägg på eran blogg^^ (funkar också att berätta för en kompis om min blogg om ni inte har en blogg)

Men nu kan ni faktiskt också beställa bakgrunder!^^ så här kan dem se ut  och så här kan en beställd bild se ut^^  så om ni vill ha en bild av mig är det bara att kommentera om ni vill ha en bakgrund eller an bild^^

   

Av Linnéa - 12 september 2011 17:01

Hej, nu har jag köpt Minecraft!^^ så nu kan jag spela på survrar och byta skin och så där på min Minecraft gubbe^^

någon mer som har Minecraft?? : P

om någon av er har en surver skriv gärna namnet på den i en komentar så kan jag besöka er^^

 

Av Linnéa - 12 september 2011 08:27


   

Av Linnéa - 11 september 2011 21:59

Hej, här är Johannas beställda bild^^ förlåt för att du fick vänta några dagar^^  hoppas den vart bra... : )
(så att du inte har väntat i onödan)

   


Av Linnéa - 11 september 2011 21:24



     

Av Linnéa - 11 september 2011 00:39

Hej, nu har jag gjort en till animation! : D <333

komentera gärna vad ni tycker<33

   

Av Linnéa - 10 september 2011 19:52

Hej, jag vill så gärna slinga mitt hår turkost! : D ungefär så här kommer det att se ut då

Visst är det COOLT! : D här är hennes blogg <----

    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards