••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 21 september 2011 21:02

Hej, nu är jag hemma från mina träningar och jag har precis ätit middag^^ 

Super roligt på träningen idag småtissarna skötte sig och var jätteduktiga på bakotkullerbytor, Vi tjejor i min älskade grupp ÄGDE idag^^ vi har lagt till lite nytt på friståendet och jag skörde uppvärmnings dansen så långt jag har kommit^^ 

Tack för en super träning tjejer!^^

 

Av Linnéa - 21 september 2011 16:02

   

Av Linnéa - 21 september 2011 08:48


Hej, min dag har än så länge inte varit den roligaste, Det började med att jag skulle till skolan. Min cykel har ju punka i framdäcket så den går ju inte att cykla på så jag frågade Emil om jag inte kunde låna hans Bmx och det gick ungefär till så här

’‘Emil kan jag få låna din Bmx?’’

’’Om du vill fast det är smutsig,ful och skit jobbig att cykla med’’

’‘Det spelar ingen roll, bättre än att gå’‘. 

Så sen när jag ska till skolan så tar jag Emils Bmx och upptäcker att den har slut på luft i både fram och bakdäcket!

Jag provade att cykla på den det var ju ett eget litet Misson in possible, så jag funderar starkt på att gå till skolan fast då får jag syn på pappas militär cykel och tänker

’‘Den kan jag ju ta! Pappa bryr sig inte han har inte använt den på typ 10 år’‘ 

så jag lyckas i alla fall få ut hans cykel ur cykel förrådet efter någon minuts kamp (Misson in possible nummer 2), Sen ska jag ju ta och cykla på den här cykeln som väger TON (känns det som). När jag Cyklar till skolan är det ganska många som blänger på cykeln, fast det struntar jag i. Och nu kommer det sista och jobbigaste Misson in possible. Jag ska ta att parkera cykeln och det är typ sju minuter kvar innan vi börjar och jag upptäcker att jag glömt låset hemma! MISSON FAILD!

Det slutar i alla fall med att jag får låna min lärares cykel lås. (TACK!)

Japp det var min dag en så länge.    

 

Av Linnéa - 21 september 2011 06:55

  Godmorgon alla söta och snälla läsare!<3

Jag kan med lätthet säga att dagen idag kommer att bli stressig men kul : 3 stressigt för att jag har två träningar som börjar ganska snart efter skolan och kul för att jag har just träning : D <3

aja hoppas ni haft en bra gårdag och en bra morgon

 

Av Linnéa - 20 september 2011 13:56

Hej, jag fattar värkligen inte hur hon kan vara så duktig att hon får en låt som jag inte tycker om att bli så J*VLA BRA!!! (nördar hennes vertion) vad tycker ni???<3
   


Av Linnéa - 20 september 2011 13:48

Hej, just nu sitter jag och väntar på att NO lektionen ska börja ^^

Just nu sitter jag och lyssnar på en tjej som är AS BRA på att SJUNGA! det här är en av mina favoriter som hon sjunger

Tänk om man kunde sjunga SÅ! (*  ^  -  ^  *)
   


Av Linnéa - 19 september 2011 15:36

Hej, nu har jag fixat en grej som jag kallar för ''vad får det lov att vara?'' 

det betyder att ni väljer något av alternativen på bilden^^  kommentera vad ni tycker^^ 
(p.s jag suger på att sjunga X D)

   


Av Linnéa - 19 september 2011 14:37


   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards