••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 23 september 2011 16:59

   

Av Linnéa - 23 september 2011 15:08

Hej, nu är det äntligen HELG!!  och jag har studiedag på måndag så jag börjar inte för en på Tisdag! : D<33<3<3<3

Just nu sitter jag i bibloteket på stan (har precis lämnat in några böcker) ska snart hem och lämpa av sig väskan sen ska jag gå ut och springa i djäkneberget^^ ska göra ett litet videoinlägg senare idag (har så mycket att prata om te.x att jag avskyr våra nya regler för 7:an)

aja hoppas ni har en bra fredag så syns vi sen! 

   
 

Av Linnéa - 23 september 2011 07:50

Hej och godmorgon, det ända jag lyssnar på nuförtiden är på när hon sjunger! : D den här låten fick jag gåshud av!   

Av Linnéa - 22 september 2011 22:32

Hej, här kommer några bilder på vad jag gjort idag!            jag har varit Med Linnea Björk och gjort om ett par gammla tajts till ett par nya tränings byxor!^^  Linnea och jag har bakat super smaskiga cupcackes!
     Och mamma och jag har varit på Erikslund och handlat lite tyg och en sport topp!^^
   



Av Linnéa - 22 september 2011 08:06

Älskar den här låten   

Av Linnéa - 22 september 2011 07:11


   

Av Linnéa - 21 september 2011 21:55

Hej, nu har jag precis pluggat klart för NO läxförhöret/provet till imorgon^^ och så här ser min anteckning ut : p  och jag kan ju samtidigt ta att berätta vad grejen med ''vad får det lov att var?'' är för något, Jo det som står som alternativ i den bilden kommer jag eventuellt göra (det beror på hur många som röstat på vad) så om det är flest som röstat på suprise dricka kommer jag att göra en suprise video eller ett suprise inlägg. Vad får det lov att vara kommer att avslutas på lördag och då får vi se vad ni vill att jag ska göra X )

hoppas ni förstod lite mer nu^^
   


Av Linnéa - 21 september 2011 21:02

Hej, nu är jag hemma från mina träningar och jag har precis ätit middag^^ 

Super roligt på träningen idag småtissarna skötte sig och var jätteduktiga på bakotkullerbytor, Vi tjejor i min älskade grupp ÄGDE idag^^ vi har lagt till lite nytt på friståendet och jag skörde uppvärmnings dansen så långt jag har kommit^^ 

Tack för en super träning tjejer!^^

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards