••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 26 september 2011 13:53

 

 

Av Linnéa - 26 september 2011 12:42


   

Av Linnéa - 26 september 2011 11:59


  Förlåt för denna mycket randoma videon

 

Av Linnéa - 25 september 2011 21:34


   Siris blogg
  Jag vet att jag är väldigt dålig på att sjunga : 3

 

Av Linnéa - 24 september 2011 23:53

Godnatt alla mina små läsare, Resultatet från Vad får det lov att vara kommer imorgon! för att jag inte har fått tillräckligt med röster... : /

   

Av Linnéa - 24 september 2011 13:41

Hej, som jag lovat så ska jag göra det som de flesta ville att jag skulle göra i ''vad får det lov att vara?'' fast jag har ett problem.....

Suprise dricka och song cupcake har lika många röster.........

så ni får lov att välja mellan song cupcake och suprise dricka!^^ 

 

Av Linnéa - 24 september 2011 00:54

Godnatt<333 jag tänkte visa er hur mitt skåp såg ut idag     Hmmmm -.-
Jag lyckades igår ikväll att få ett par riktigt snygga kort på mitt öga (ja sånt gör jag när jag har tråkigt^^)      Den sista tycker jag är bäst av dem^^
   



Av Linnéa - 23 september 2011 17:10


 
 


 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards