••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 18 augusti 2011 23:55

Hej, ville bara säga godnatt! ögon locken känns så tunga att jag vet inte vad men ändå har man den där känslan ''Jag har glömt något'' som håller en vaken och tänkande^^

aja godnatt *JÄÄÄÄÄÄSP* 

   


Av Linnéa - 18 augusti 2011 12:38

Hej, nu har jag fixat en grej så att ni vet vart te.x tävlings inläggen och allt vad det är finns (viktiga saker) de finns i min meny avdelningdär finns det beställda headers och inlägget där den nuvarande tävlingen finns^^

hoppas det vart bättre^^

    

Av Linnéa - 18 augusti 2011 12:24

Hej, här kommer dagens nagel design^^          

Av Linnéa - 18 augusti 2011 11:53

Hej, här kommer ett litet video inlägg^^
   

Av Linnéa - 18 augusti 2011 10:38

Hej, här kommer 20 frågor och svar


1. Tycker du om energidryck?

Nej, det gör jag inte (tycker det smakar riktigt illa) 


2. Macdatorer är ju bäst, men

vad ger du för betyg på dem?

jag vet inte riktigt gillar pc också men jag ger nog betyg 3


3. Tycker du om te?

JAAAAAAAA!!!!!


4. Får du ont i huvudet av perfym och nagellacksremover?

inte av nagellacksremover men av parfym är jag väldigt känslig (T.T)


5. Om du fick byta namn, vad skulle du heta?

Chihiro, Gefhjun eller solwaiv<-(stavning?) 


6. Vad är godast? : Varm Choklad eller Te?

hmmm... svårt men varm choklad tror jag^^


7. Vad tycker du är det finaste djuret?

Tiger,karpfisk,katt,kråka,fiskhjuse och rådjur  


8. 1 bästis eller massa kompisar?

massa kompisar tror jag, jag gillar

att variera

 

9. Päron eller Äpple?

ÄPPLE!


10. Har du bra kondition?

ja det tycker jag^^


11. Vad är du mest nöjd med i din nya design på bloggen?

header!^^


12. Är du ljudkänslig?

nej inte särskilt


13.Har du något speciellt sätt du måste lära dig på, att du måste skriva, kladda eller schestikulera?

syssla med någonting när jag lär mig,

eller skriva en historia om det jag ska lära mig om


14. Om du fick välja din drömfrukost, vad skulle den bestå av?

te,massa frukt, flingor och mjölk^^


15. Vilket är ditt favoritland?

JAPAN!!!!!!!!


16. Vad skulle du göra för nageldesign om du hade 2 timmar på dig med 20 olika färger och glitter?

någon typ fyverkeri design(HAPPY NEW YEAR 


17. Äter du brokoli?

JAPP!!!


18. Har du någonsin blivigt rejält rädd? Var och När?

när amma och pappa ramla ner för taket ,när pappa flög av crossen bröt armen och mindes inte vilken dag det var vilket datum och när EMil flög av crossen och fick en lårkaka :’S


19.Är di rädd för någon volt eller skruv ( förutom halvskruv såklart ;3)

Hmm hel skruv kanske (känns som om den går lite fort!)


20. YEAH jag klarade 20 frågor, var dom bra ;3

SUPER BRA!

 


Av Linnéa - 18 augusti 2011 09:19

Hej, jag ska nu städa mitt rum (på mammas vägnar) okej det behövs också: (

ja ni får ha det bra så länge^^

 


Av Linnéa - 18 augusti 2011 09:05

Godmorgon alla små läsare^^ Om ett par timmar kommer gammelmormor och Åke på besök. Det är så att Åke just har blivit klar med att korektur läsa min bok^^  

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag^^.

 

 

Av Linnéa - 18 augusti 2011 02:11

Godnatt<33 nu ska jag ta och krypa till kojs och sova så gott^^

önskar er en godnatts sömn^^ 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards