••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 25 augusti 2011 23:08

Godnatt mina små läsare^^ 

nu ska jag ta och sova för att orka upp imorgon^^

aja godnatt^^

 


Av Linnéa - 25 augusti 2011 21:33

Hej, här är bilden bebba ville ha^^    

Av Linnéa - 25 augusti 2011 20:26

Hej, jag har hittat en UUUR BRA serie som heter ''seed''

http://seed.thecomicseries.com/comics/1/

jag rekomenderar er värkligen att läsa den! : )
fast ni får vara berädda på att det står på engelska^^

    



Av Linnéa - 25 augusti 2011 14:53


   

Av Linnéa - 24 augusti 2011 23:04

Godnatt mina små läsare ska krypa till kojs nu^^ Vet inte riktigt vad man ska göra imorgon : / (har inte lust att sitta vid datorn hela dagen: O)

aja jag kommer nog på något 

   

Av Linnéa - 24 augusti 2011 22:01

Hej, nu är jag klar med en animation eller animering^^ tycks?: )
   


Av Linnéa - 24 augusti 2011 20:32

Hej, jag kom nyss hem från en SUUUPER BRA fristående träning!^^

vi har änligen fått börja träna på vårt nya fristående och det är så coolt att det inte är sant! : D jag älskar det redan och vi har ändå inte kommit så långt. Aja i alla fall super kul^^ hoppas ni har haft det bra idag: )

 

   

Av Linnéa - 24 augusti 2011 15:41

Hej, råkade glömma att lägga dit video klippet i förra inlägget^^       

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards