••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 28 augusti 2011 08:03



1. Föredrar du choklad eller lakrits?

CHOKLAAAD!!!!


2. tycker du om skolan?

Japp^^


3. vilket är ditt favoritdjur?

Tiger,katt,varg,lo,karpfisk och Panda


4. När började du rita dina fina teckningar på datorn?

i julas (ett halv år sen)


5. Har du några syskon?

japp en super bra storebror


6. Har du fler djur än din katt? :3

nej


7. Vem är din bästa kompis?

ingen, jag kan inte bara välja vilken min bästa kompis är för jag tycker ju om alla!

så därför säger jag så här de kompisar jag tycker mest om ''du är en av mina bästa kompisar'' 


8. Nämn 10 bloggar som du läser (om du ens läser så många....)

snorptorpan

nailbyyou

anagina

foki

imlsb

thisismeendofstory

hmm. nejp där tog det slut :p


9. "?" eller "!" ?

jag följer inte så många bloggar : p


10. Vilken e din favvobergochdalbana/karusell på Grönan?

Jag har inte vart där sen jag gick i trean och då kunde jag bara åka vildamusen (JÄÄÄTE TRÅKIG) för jag hade nyss varit i usa och där karusellerna mkt roligare för loopar man ju massor : )

 

11. Vilken e din favvofärg?

Gul,röd,orange och limegrön


12. Turnummer?

7


13. Vilken smiley?: :P :) :3 eller :D?

den såklart : 3


14. Vilka länder har du varit i?

Finland,norge,danmark,tyskland,spanien,frankrike,e
ngland,grekland och USA


15. Favvobok?

Erick människoson,cirkusflickan,Frost och feber 


16. Favvofilm?

harry potter och dödsrelikerna del 2


17. Vilken Harry Potter tycker du mest om?

de vise sten, hemligheternas kammare,fången från azkadam (stavning), halblods prinsen och dödsrelikerna del 2



18. Prenumenerar du på någon tidning?

nejp men vill börja på kp 


19. Rutigt, prickigt, blommigt eller randigt?

PRICKIGT^^


20. Gillar du att shoppa?

 Jappsi^^

Hoppas du vill svara på frågorna :P :)


Kram //Mandoh

 

Av Linnéa - 28 augusti 2011 00:45


   

Av Linnéa - 27 augusti 2011 21:28

Hej, jag är jätteledsen för att jag inte bloggat något idag: ( men jag har ritat tre nya sidor till min serie!^^

Kan någon ge mig ett tips på vad serien ska heta??^^ funderar på om den bara ska heta ''Maiwharo''

   2   3   4    

Av Linnéa - 27 augusti 2011 00:41

Hej, nu måste jag verkligen sova så godnatt på er <333

 

Av Linnéa - 26 augusti 2011 23:32

Hej, nu har jag ritat sida ett i serie tidningen^^    ^^ tycks? : D <33
   


Av Linnéa - 26 augusti 2011 21:52

Hej, håller på att göra en serie tidning just nu^^ men jag vet tyvärr inte

riktigt vad jag ska döpa henne till : / funderar på Chihiro<3

kom gärna med tips!^^

   

Av Linnéa - 26 augusti 2011 07:12

Godmorgon mina små läsare^^. Jag har sovit jättegott kanske lite för gott, för när jag vaknade var jag dööööö trött och det brukar jag inte vara : p aja har ni sovit gott?

Det är nog något skumt med mitt öga för det svider och kliar och så har jag haft det i en vecka nu : (

det löser sig säkert^^ 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards