••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 1 augusti 2011 01:27

Godnatt småttisar! <33 nu ska jag ta och krypa till kojs i min säng^^

jag bjuder på två godnatt bilder  

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 1 augusti 2011 00:53

Hej, vill ni höra ett sammanträffande?? på Onsdag fyller min bästakompis 13 år :'3<333 hon blir en liten tonnis då precis som jag^^

Men en till grej som händer då är att då har jag bott i Västerås i precis ett år! ^^ så det blir 13 års och 1 års jubileum! <3

Grattis i förskått Ebba <3<3<3<3<3

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 1 augusti 2011 00:48

Hej, nu har jag duschat och målat naglarna så att dem ser Suuuuper SÖÖÖTA och super GLAADA!^^ kolla bara! : 3      

Visst vart de söta??

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards