••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 1 augusti 2011 22:08

Hej, nu har jag gjort lite hemma gjorda smycken^^        

Av Linnéa - 1 augusti 2011 20:58

Hej, nu har jag kommit på ett urgulligt sätt att göra sigg själv eller andr glada^^ det är att du sätter dit små ögon på saker hemma! som ni ser på de här bilderna....                                    visst är dem SÖTA!? man blir ju genast glad när man ser dem^^  



Av Linnéa - 1 augusti 2011 20:43

Hej, nu kommer det lite bilder från Ebbas och min promenad^^                       hoppas ni har en fortsatt trevlig dag!^^ 

   

Av Linnéa - 1 augusti 2011 17:21

Hej, det känns som om ni har glömt min lilla kläd affär eller så kanske ni inte har det....... aja jag lägger en länk här som ni gärna kan klicka in på^^http://lejjohnsson.spreadshirt.se/" href="http://lejjohnsson.spreadshirt.se/" target="_blank">http://lejjohnsson.spreadshirt.se/    






Av Linnéa - 1 augusti 2011 15:14

Hej, nu har jag fått en super gullig signatur av bästa Bebba^^

så i framtiden ser det ut så här när jag avslutar inläggen  

Av Linnéa - 1 augusti 2011 15:10

Hej, jag hittade en super söt bild på google^^    Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 1 augusti 2011 14:04

Hej, jag kom nyss hem till Ebba^^

Det gick bra hos tandläkaren jag höll på att få ett litet hål men om jag borstar på så blir det bara ett litet hål på ytan^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 1 augusti 2011 08:42

GODMORGON!!!<333

Det är dags att rise and shine och äta frukost^^

Idag ska jag först till tandläkaren -.- jag kommer borsta tänderna super NOGA och MKT!!!

och sen ska jag till lilla Bebba <33<3

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards