••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 11 augusti 2011 10:31

Hej, här kommer dagens kläder (var ett tag sen)  

halv ponsho: Stickad design (Gotland) det är en tjej som stickat den!!

shorts: England

linne:Gap (USA)

 

Av Linnéa - 11 augusti 2011 02:46

        

Av Linnéa - 11 augusti 2011 01:46

Hej, nu funkar faktiskt ordspråket ''borta bra men hemma bäst''

Ja, som ni märker är jag hämma nu! : D Jag har varit på Gotland hos min älskade gammelmormor och ÖNKII (han heter Åke och blev uppgraderad från Onki till Önki) Aja det blev att åka en seeeen båt hem så jag kom inte hem för en timme sen : / (lite trött) Idag ska jag träffa min fina lilla pojkvän^^

En sak som jag blev lite förvånad över är att ni mina underbara läsare har fortsatt att kolla på min blogg även fast jag har varit borta!!!<333333


OJOJOJOJ!!!! nu vart det många grejer i ett inlägg! förlåt vart lite upphetsad (har inte bloggat på ett tag<3) 

      

 

 

Av Linnéa - 4 augusti 2011 10:01

Hej, jag tänkte visa en UUUR bra animering som en tjej på youtube gjort!   

Av Linnéa - 4 augusti 2011 09:41

Hej, nu har jag SUUUPER SÖÖTA pickachu nails!!^^  Visst vart det sött?? 

   

Av Linnéa - 4 augusti 2011 01:51

Hej, jag glömde nästan att lägga ut en mini (inte så bra) födelsedags bild åt Ebba!

Det här är två av tre (nuvarande) serie figurer jag gjort^^

Ebba är KAWAI som är den vita lite kortare<33





jag är Mumbly den gula^^

Emil (bror) är Paddy han är inte med på bilden men är den lila figuren i videon ''MTNDEW''

                                                                      



Av Linnéa - 4 augusti 2011 00:58

Hej i morgon................. eller nej idag blir det ju^^ ska jag få åka till YASURAGI HOTELL!!!!  

För er som inte vet vad det är för något så är det ett Japanskt spa där jag och Mamma ska få koppla av och göra japanska aktiviteter och sedan äta japansk buffé (jag ska prova äta bleckfisk om det finns) och man får en kimonno (stavning??) där som man får behålla när man åker hem!!!!   (det är typ som en badrock)

och sen ska vi få sova där en natt sedan åker vi till Gotland^^

       

Av Linnéa - 4 augusti 2011 00:53

Hej, igår var det en riktigt bra dag! <3

1. mitt lilla bumbelbee fyllde 13 år! <333333

2. jag blev tsm med en super snäll kille^^<33

3. jag har bott i västerås i exakt ett år! <33

kan det bli bättre?? 

   

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards