••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 18 augusti 2011 01:31

Hej, nu har jag gjort en liten skoj redigering^^    ska man ha den som profilbild istället för den här?        

Av Linnéa - 18 augusti 2011 01:13

Hej, nu är jag klar med Emmas födelsedags video^^       

Av Linnéa - 17 augusti 2011 23:29

Hej, här kommer alla headers som är beställda att dyka upp http://linneajohnsson.bloggplatsen.se/2011/08/17/6055320-headers-till-er-ledsen-for-forsening/#kommentarer
och ni kommer att hitta det inlägget i min menyavdeling

     



Av Linnéa - 17 augusti 2011 23:19

Hej, här kommer det att dyka upp lite headers som är beställda^^    Till Belinda: 

till Bea:    När ni ska spara de här bilderna kom ihåg att spara dem som en .png fil annars blir det bara fel och konstigt!^^

Av Linnéa - 17 augusti 2011 23:10

Hej, nu kommer jag att ha en frågestund med priser^^ (idé Ebbas blogg http://snorptorpan.bloggplatsen.se/)
ju mer du frågor destå större pris!^^

20 frågor: en veckas länkning
50 frågor: Header

70 frågor: en veckas länking + header

80 eller mer frågor: lite valfritt^^

 

   


 





Av Linnéa - 17 augusti 2011 22:58

Hej, tänkte att jag skulle visa er en av mina favorit låtar^^


   

   

Av Linnéa - 17 augusti 2011 22:34

Hej, jag såg just en ganska cool grej som jag inte var beredd på^^

jag satt och kolla om jag fått komentarer och just då rullar en bild på mig förbi i senaste video inlägg^^ och jag trodde man var tvungen att betala för att hamna där : ) 

   

Av Linnéa - 17 augusti 2011 22:26

Hej, just nu är jag överlycklig! För idag har jag haft hela 80 läsare!!!! : D

TACK SÅ JÄTTE MKT MINA FINA,SÖTA OCH SNÄLLA SMÅ LÄSARE!!!!!!!!!^^

ska nog fortsätta så som jag gjort idag för jag vill gärna ha ungefär 80 visingar om dagen^^<33

tack igen^^

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards