••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 28 juli 2011 22:31


 
  Okej fortsättningen kommer imorgon^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 juli 2011 09:54

Hej, nu har Peppis fångat en mus (IGEN) och släpat in den (LEVANDE) och nu har hon tappat bort den : O och vi hittar den inte : / aja hon lär väll få tag på den.....                                                                       Kramar Linnéa  




Av Linnéa - 25 juli 2011 09:17

Hej, jag har kommit på en grej............ jag tror att man blir en bättre människa om man säger fyra saker man är dålig på och fem saker man är bra på. För jag har uppmärksammat mig på att Killarna i största allmänhet säger hela tiden att dem är bäst på ditt och datt, och tjejer i största allmänhet säger att ''ååh jag är så dålig på det här, nej jag suger på det, ÅHHHHH'' så jag tror att man måste säga att man är bra på saker och dålig på saker för då blir man mer mänsklig.


SAKER JAG ÄR BRA PÅ!

1. Jag är duktig på att rita

2. Jag är duktig på att buktala

3. Jag är bra på att skriva böcker

4. Jag är bra på gymnastik

5. jag är hyfsat stark och vig


SAKER JAG ÄR DÅLIG PÅ!

1. Jag suger på att ha med / svara på min mobil

2. jag är bra på att skada mig : (  (inte bra alls)

3. Jag är bra på matte när ingen ser på, men jag suger när någon frågar hur jag tänkt.

4 när jag läser högt blir jag stressad och börjar stamma får en klump i halsen och snubblar på orden.


Kramar Linnéa   

(komentera gärna det här inlägget och visa mig vad ni är bra på och dåliga på) 

Av Linnéa - 25 juli 2011 09:14

Hej, idag åker jag till Stockholm på en kusin träff och jag kommer inte hem förns på Torsdag eller så var det fredag : p

ville bara berätta det för er^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 juli 2011 21:04

Hej, nu ska jag visa Fannys och min spindel slutsats ^^

Fanny: USH! jag hatar spindlar!

Jag: jaa, men jag tror jag vet varför man tycker att de är så ''läskiga'' för dem har ju åtta ben och då vet man inte vart dem är på väg.... ska den åt vänster,höger fram eller bak? sen helt plötsligt är den åvanför dig sen åker den ner med sitt spindelnät och biter dig så blir du spiderman!


SLUT

Kramar Linnéa och Fanny^^

(det här är inte påhittat! jag sa faktist så!)   

Av Linnéa - 23 juli 2011 08:05

Hej, nu ska jag fixa alla grejer så att jag är klar att åka till sura 10:15^^

hoppas ni har det bra <3 jag kommer att blogga lite från mobilen^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 juli 2011 00:49

Hej, klockan 10:15 blir det tåg till Surahammar!!!!^^

och nu ska mina fina läsare få se en rolig bild jag tog på datorn när jag skulle kolla tabellerna^^ser ni??? man kan åka till staden/orten ''vad'' 6:35 ^^ villken humor man har^^

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 23 juli 2011 00:43

Hej, jag har en liten fråga bara.... vad TUSAN är det här?okej, jag vet att det är så de flesta företagen gör för att locka kunder.... men om vi ska vara realistiska, vem sjutton ställer sig så och drar ner dragkedjan när man bara har bh under???

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards