••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 20 juni 2011 20:33

Hej, här kommer en speedpaint jag laddade upp för 2 dagar sen^^

Av Linnéa - 20 juni 2011 11:24

Hej, nu har jag öppnat en klädbutik på internet!^^ där jag designar tröjor,luvtröjor mm. den heter lejjohnsson^^ 

Om ni klickar på länken här så kommer ni till den^^ http://lejjohnsson.spreadshirt.se/  Fast en grej jag tycker är synd är tröjorna jag designar blir så dyra att köpa för det är inte jag som får bestämma priset : (                                                                                           Kramar Linnéa    




Av Linnéa - 19 juni 2011 15:11

Hej, nu blev jag nyss klar med en midsommar klänning^^ som jag tycker ser jätte sommrig ut även i detta tråkiga målninga väder + regn

(den var jätte lätt att sy!)   Fram och bak!    Den blev jätte billig!!! den kostade 69 kr bara : D och det roligaste är att det inte är någon annan som har en likadan^^                               Kramar Linnéa   


Av Linnéa - 19 juni 2011 13:38

Hej, nu har jag hittat en sida där du kan designa din egna tröja, så då gjorde jag det, och jag har även beställt den^^ den kostar ungefär 386 kr

   

visst är den snygg : D

Kramar Linnéa      

Av Linnéa - 18 juni 2011 14:05

Hej, nu hade jag lite tråkigt så jag lämnar en liten länkning här till min kompis blogg^^

   http://snorptorpan.bloggplatsen.se/ hon är GRYM på att göra headers och designa bakgrunder mm.                                                                                 Kramar Linnéa       


Av Linnéa - 17 juni 2011 21:04

Hej,klockan halv sju kom jag hem till västerås från en vecka  med gymnastik ^^ jag har haft det jätte roligt!!!! 

Jag gick in på dailybooth runt åtta tiden och ser att Tjejen jag skickade ett brev till i USA har fått mitt brev! : D Visst är det coolt!?

Det lila brevet är från mig^^      Och just nu äter jag vattenmelon                                                              Sommar Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 12 juni 2011 11:13

Hej, här kommer det lite bilder från igår då jag övade på sidovolter^^       När jag gjorde en alldeles för hög flikis föll jag in i grannens buske^^         Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 11 juni 2011 23:12

Hej, nu ville jag bara säga godnatt men innan jag kryper ner i min säng vill jag berätta en grej, imorgon ska jag på ett gymnastik läger och vara kvar där tills fredagen! så imorgon kommer det att bli en ''SOMMAR SPECIAL'' där det kommer massa bilder och filmer^^

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards