••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 2 juni 2011 19:35

Hej, nu har jag läst ut en bok som heter Cirkusflickan och den var en av de bästa böckerna jag någonsin LÄST!!!! den är så spännande,sorglig, orättvis och så BRA att man inte kan sluta läsa den! : D

så här står det på baksidan av boken: 

Jag var sex år när min mamma sålde mig till en cirkus. Hon fick pengar till en varm yllekappa och ett par handskar i skinn. Cirkusdirektörskan, Madame Zenitha, fick ett stycke ljuslockigt kautschukbarn som hon kunde dressera. Affärsuppgörelsen, eller kanske ska man kalla det för övertalningen, avslutades en råkall februarikväll 1917.

Visst låter det som en bra bok? jag kan lova att den är trippelt så bra som den låter!

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 2 juni 2011 11:58

Hej, just nu sitter jag och syr en jeans väska^^ den blir jättebra tycker jag!den här gången har jag inte använt något mönster alls ^^                     Kramar Linnéa   





Av Linnéa - 1 juni 2011 20:13

Hej, imorgon blir det kristenhimmelsfärd (stavning?) så då har vi ledigt från skolan sen på fredag blir det en klämmdag^^ och sen på måndag är vi också lediga av någon anledning^^. Idag har brorsan lanmed sina kompisar och en av dem får låna min data stol så då får jag en dricka av honom för att han ska få sitta på den hela natten ;D^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 1 juni 2011 13:01

Hej, nu har vi en JÄTTELÅNG rast. Skönt kan man tänka sig fast det är inte så skönt om man har det i 40 minuter 

aja så jag tänkte visa en jättebra låt som jag hittade idag som heter ''nice guys''   Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards