••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 11 juni 2011 14:02

Hej, nu har jag sytt en bikini topp som ser ut så här      vad tycker ni?^^                 Kramar Linnéa    



Av Linnéa - 10 juni 2011 08:44

Hej, snart kommer jag att få SPUNK! jag måste få se den sista filmen av Harry Potter!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!! När vi är i USA så kommer det att vara världpremiär så då ska vi förmodligen se den där! : D

Men problemet är att................ JAG KAN INTE VÄNTA!   

Av Linnéa - 10 juni 2011 08:30

  Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 9 juni 2011 18:48

Hej, nu kan ni titta på min nya speedpaint här på bloggen, och ni kan titta på en slarv animering jag nyss gjorde om du klickar på den här koden http://www.youtube.com/watch?v=uOHQaKLolkA&feature=mfu_in_order&list=UL 

Av Linnéa - 9 juni 2011 17:45

Hej, än så länge vill inte min nya speedpaint kopiera HTML koden så ni får lov att klicka på länken för att se den: )  http://www.youtube.com/watch?v=liOHtZzbYQQ&feature=mfu_in_order&list=UL                                          Kramar Linnéa  



Av Linnéa - 9 juni 2011 16:53

Hej, jag ville bara meddela att jag fick sommarlov idag! : D eller igentligen ska jag gå en vecka till fast jag ska på ett gymnastik läger på söndag till fredag så medans mina klasskompisar är i skolan så tränar jag gymnastik : D Fast det liksom min sista dag i skolan för imorgon ska jag på prao : )

Nu byter jag ämne (lite random^^)

Jag har nyss ritat klart en bild som håller på att bli en speedpaint^^

den vart väl rätt bra! : D

Sommar Kramar Linnéa      

Av Linnéa - 7 juni 2011 21:46

Hej, just nu är det en fotbolls match på tv Sverige mot Finland och då tyckte jag att det passade sig att jag skulle ha på mig den här tröjan :) 

nu får ni inte tro att jag är något sorts Fotbolls Freak! för det är jag inte!

Jag bryr mig knappt om fotboll. Förstår inte tjusningen i det. Man jagar en boll. Och jag har ett fint litet ordspråk på detta '' if gymnastic was easy it would be caled fotball'' Haha jag älskar det ordspråket! : D

för jag tror inte att det är så många fotbollspelare som kan göra handvolt frivolt men däremot kan noga ganska många sprka en boll in i ett mål.....

Kramar Linnéa   

(döm mig inte för detta inlägg jag säger bara vad jag tycker, men jag kanske har fel! ni som spelar fotboll får säga vad som ni tycker är det bästa med fotboll!) 

Av Linnéa - 7 juni 2011 21:11

Hej, nu har jag nästan nyss kommit hem från en jätte jobbig gymnastik träning. Vi körde stenhård styrka på slutet också var det ju så varmt att jag blev vimmelkantig :s. Men jag gillar tuffa träningar^^

Gymnastik in my heart 

Kramar Linnéa      BASTRUPP1! ( fast det saknas några på bilden :(  )


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards