••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 5 maj 2011 19:26

Hej, snart så blir jag 13 vårar! (år) det ska bli super kul : D så jag tänkte lägga upp min önskelista^^

1.en ny knapp mobil (helst en Hazel)

2. en prenumeration på tidningen KP (kamrat posten)

3.ny bikini (typ en sådan på bilden)  

4. kläder^^

   

5. pengar  

 

6. böcker!!!!

7. ett present kort på något ^^

det var min önskelista^^

Kramar Linnéa           

Av Linnéa - 5 maj 2011 18:45

Hej, jag tänkte göra ett inlägg med några av mina favorit videos (kanske kan ta ett tag^^) ni behöver inte titta på dem om ni inte vill^^ okej ja är lite snäll och tar inte med alla videos ^^  

Av Linnéa - 5 maj 2011 07:15

Hej, nu kommer en video när Acus sjunger och när han och jag slår vad (snälla hjälp mig att vinna!)
  om ni tycker att Acus öron är fina komentera ''SÖÖTA'' och om ni inte tycker det så komentera '' GO ACUS!!''


Kramar Linnéa och Acus      



Av Linnéa - 4 maj 2011 22:55

Godnatt mina små läsare <3<3<3

nu ska jag somna till harry potter (såklart) 

och nu en godnatt bild <3  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 maj 2011 21:46

Hej, än så länge så har min statistik idag sett ut så härVisst är det bra : D!!!

Kramar Linnéa     

Av Linnéa - 4 maj 2011 16:52

Hej, jag tänkte att jag kunde lägga upp ett par bilder på mitt underbara geléljus som jag gjorde i måndags^^

   bottnen   toppen och sidan^^  



Kramar Linnéa  




Av Linnéa - 4 maj 2011 16:34

Hej, jag skulle vilja tacka bästa Ebba (snorptorpan) för att du la upp mig på rampen      så den här bilden tillägnas dig Kramar Linnéa  

 (fast jag hade ju redan ritat bilden till dig innan det här inlägget)

Av Linnéa - 4 maj 2011 16:22

  bästa Ebba har gjort bilden till mig : )

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards