••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 15 maj 2011 21:16

Hej, jag är med i en tävling på min älskade kompis blogg så om ni är så gulliga att ni röstar på mig skulle jag bli överlycklig! <3<3 klicka på den här länken http://snorptorpan.bloggplatsen.se/2011/05/15/5364033-vem-ska-vinna-min-tavling/                                                                              Kramar Linnéa   



Av Linnéa - 14 maj 2011 16:51

Hej, nu ska ni få höra vad jag har gjort hela dagen^^
  Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 14 maj 2011 08:45

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! :'C

alla mina photo booth bilder har raderats! 

300 stycken!!!!!!! : (

   och alla filmer med Acus : '(

(filmerna saknar jag mest!)

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 14 maj 2011 08:39

Hej, nu har jag ändrat symboler på te.x iPhoto^^visst  är de söta!!!!

Kramar Linnéa    





Av Linnéa - 13 maj 2011 21:04

Hej, idag kom min gammelmormor hem till mig för att gratta mig i förskott för hon och Åke ska till Gotland nu på tisdag så dem kommer inte vara hos mig när jag fyller 13 så dem grattade mig idag^^

jag fick:

500 kr : D

4 trislotter (jag vann 25 kr) : D

och jag fick ett par underbara örhängen och ett underbart armband!    ännu en usel bild-.-

men visst var dem fina! : D

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 13 maj 2011 20:48

Hej, nu har jag köpt ett nytt mönster som jag ska sy ett nytt klädesplagg (jag vet inte vad klädesplagget heter) men i morgon ska jag börja sy 
  jag vet, det är en usel bild!!!


men det är en sonn jag ska göra ^^

Kramar Linnéa  



Av Linnéa - 12 maj 2011 15:35

Hej, nu ger jag mig iväg mot Djäkneberget igen för att sätta mig en stund och läsa^^ jag har tagit med mig en stor och en liten burk med snacks (snacks = rispuffar och solrosfrön) den stora burken till mig och den lilla till fåglarna^^

   och här kommer en bild som Ebba bad mig att rita idag^^  den vart väll sööt!?

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 12 maj 2011 09:45

Hej, nu kommer tävlings resultatet!!! : D
   Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards