••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 18 maj 2011 13:08

Hej, snart så har vi sista lektionen och då har vi kill och tjej snack alltså kommer killar och tjejer sitta i separata rum och prata om puberteten (jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det ) men sen är det direkt hem! PUFF vad skönt! och sen blir det fristående träning<3

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 18 maj 2011 07:13

Hej, just nu äter jag frukost som består av flingor och mjölk

(det jag äter varje dag)

kort inlägg.....

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 17 maj 2011 12:57

Hej, här kommer en Hiss & Diss ^^

Linnéa Dissar  


Att vara sjuk   


Brustna hjärtan  

Skador  



Cigaretter                                                                                                                                                                                                                           Linnéa Hissar 





                                                                                                                         Kompisar 

Kärlek  

Gymnastik 

Komentarer 

Böcker 

Kramar Linnéa            





Av Linnéa - 17 maj 2011 12:55

Hej, just nu är det helt uselt väder (T.T)

Det regnar (visst jag gillar regn) men då ska det vara sol regn (när det regnar och solen lyser) men nu är det bara grått(-.-'')

 Regn kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 maj 2011 12:53

Hej, snart har vi sista lektionen fast det som är segt är att vi har en 70 minuters lektion (-.-'') 

men annars är det bara härligt med en sista lektion (^^)

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 16 maj 2011 15:39

Hej, nu kommer en film om hur jag ritar<3

Av Linnéa - 16 maj 2011 13:52

Hej, den här ritade jag igår^^  den föreställer mig,Acus,Ebba och Texas^^ den vart väl ändå rätt bra?! Komentera vad ni tycker så är ni snälla <3                                       Kramar Linnéa  



Av Linnéa - 15 maj 2011 21:20

Hej, nu har jag fått låna min gammelmormors symaskin!!! : D

(den är mkt bättre en den vi har!) jag är super glad!! tack så jättemkt!!!

YIPPY! <3

super glada Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards