••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnéa - 4 maj 2011 15:05

Hej, jag har fastnat för den här låten (min nya favorit låt) 


Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 maj 2011 10:28

Hej, nu är jag klar med mitt projekt arbete så jag får göra precis vad jag vill : D

min framsida till projektarbetet ser ut så här : )  

igentligen ska jag rita bilder till So men min ritplatta är hemma! så hon sa '' Då får du göra precis vad du vill!''

och vi slutar inte förns om en halvtimme och då är det lunch sen har vi filmprojekt och filmen i våran grupp är BÄST! : D

(lite blandat inlägg^^)

nu kommer dagens kläder också^^  Byxor: vero moda    



Tröja/klänning: ärvd av mamma
Kramar Linnéa  









Av Linnéa - 3 maj 2011 11:51

Hej, nu har jag redigerat 2 bilder till mitt projektarbete : D så här såg dem ut från början    och dem blev så här   vist vart dem bra! : D

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 3 maj 2011 07:31

Hej, här sjunger Acus låten Nöjd? av Veronica Maggio 
  Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 2 maj 2011 06:09

Hej, för inte så länge sen så vaknade jag (klockan var typ 05:48)

jag drömde tyvärr också en mardröm på köpet.

Min mardröm!

alla i Västerås var typ döda och hade blivit zombees (stavning?) dem ända överlevande var jag och min brorsa så vi var tvungna att gömma oss i ett hus som var jättegamalt och då och då var vi tvungna att smyga ut ur huset för att kunna hämta mat på någon affär medan blev jagad av Zombees.

Jag tycker i alla fall att den drömmen var otäck  

Kramar Linnéa    

 

Av Linnéa - 1 maj 2011 08:02

Hej, igår var det valborg och i min familj så har vi en tradition att vi ska bada utomhus, så här kommer en bild på när vi är vid kanten av vattnet (kanske inte syns så mkt)  Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards