••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 8 april 2011 07:12

Hej, förlåt för att det inte blev något inlägg igår ><  men jag hade typ inget att skriva^^ men i alla fall just nu äter jag min frukost

(flingor och mjölk) eh.... jag hade jättesvårt att sova inatt det var jättejobbigt : ( jag vakna typ fem gånger med att jag var så varm och svettig så att min pyjamas tröja klibbade fast runt magen (uch) sen har jag hostat hela natten sa mamma så pappa kom tydligen upp till mig med host medicin(haha det mins jag inte ens XD) men! jag mår jättebra så idag har vi volleyboll i skolan (det ska bli jättekul : ).

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 6 april 2011 22:10

Godnatt allihoppa <3<3<3 


   God natt Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 6 april 2011 20:26

Ja...... rubriken säger ju det mästa;)     musik Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 6 april 2011 14:54

 
  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 6 april 2011 07:22

Hej, snart kommer Sofias bild laddas upp på youtube men en så länge får ni bara se på den       (jag vart tyvärr inte så nöjd : / )

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 4 april 2011 18:17

Hej, så snart som jag har ätit upp min mellis så ska jag njuta av den här varma och soliga dagen genom att klättra i djäkneberget^^ jag ska klättra på berget och i träden: ) jag kommer förmodligen ta några kort med min mobil så får ni se lite utsikter^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 april 2011 07:34

Hej, här kommer dagens kläder och frisyr^^

dagens frisyr annanas tofs ; )       Tröja: ärvd

      Byxkor: London

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards