••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 13 april 2011 21:47

Godnatt <33

okej det vart typ inget inlägg i dag häller (slarvig) men också är det så att min familj börjar tycka att jag sitter för mkt vid datorn och det kan jag hålla med om så jag ska inte sitta så mkt vid datorn längre : ) för jag har börjat att slarva med sysslor!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 13 april 2011 07:08

Hej, igår började dagen SK*T BRA! vi började med IUP

(man jobbar med läxor eller saker man är efter med) och vi i vår klass hade tur att för våran fröken fyllde år just den dagen vi var klassen som hon hade som första lektion så vi fick cocosbollar! :D sen fick vi resultatet på en grej som heter min resa i rymden då har man skrivit om en resa i rymden då också fanns det ju vissa krav att man skulle ha med i berättelsen 

krav 1: du måste landa på fyra planeter

krav 2: du måste ha med astroider

krav 3: du måste ha med en meteor 

krav 4: du måste ha med en stjärna

krav 5: du måste skriva allt för hand

och det som var så kul var att jag fick MVG!!! : D

aja nu får det inte bli mer om gårdagen........

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 12 april 2011 22:59

Godnatt mina små läsare jag vet det blev inget mer inlägg idag men det blir det imorn istället ( kanske)  ; D

men aja nu ska jag bara skriva lite i min superhämliga dagbok medans jag lyssnar på Anne Franks dagbok sen ska jag sova ^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 11 april 2011 23:02

Godnatt alla läsare men innan jag går och lägger mig måste jag meddela till Linnea Björk att slöjd påsarna är klara som du ser på bilderna nedan     det går att ställa påsen!

och nu en godnatt bild^^  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 11 april 2011 21:45

Hej, nu är det dags för en tävling igen^^ du behöver bara komentera ''jag är med!'' så lottar jag på torsdag vem som ska vinna

(det kommer att dyka upp en video när jag lottar)

priset är en länkning i en vecka : D ^^

Krav: man måste ha en blogg!

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 11 april 2011 21:40

Hej, jag har börjat att föra dagbok ofast om ni skulle läsa skulle ingen fatta förutom Emma Sekkenes då för hon och jag har gjort ett eget skriftspråk så det är ingen idé att försöka lista ut vad jag skrivit men om ni vill så här har ni en bild på texten jag skrev idag ;)  okej det är baklänges men det är inget jag kan ändra på ^^

Kramar Linnéa   


Av Linnéa - 11 april 2011 20:18

Rubriken säger allt!!! 

   ritade nyss den ^^ ojssan nu blev det lite stor text men aja

Kära Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 11 april 2011 16:04

  Kramar Linnéa och Acus  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards