••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 21 april 2011 16:48

Hej, nu ska jag snart gå ner till bibloteket och lämna in lyssnar böckerns och kanske låna en ny bok och kanske en lyssna bok^^

sen ska jag fixa till ett par örhängen som jag själv gjort, som ser ut så här!  fina va? ^^ Sen ska jag antingen rita,läsa eller kanske sy lite......... jag vet inte jag kanske fixar en tävling^^


Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 april 2011 16:24

Hej, då har jag ritat klart bilden som kanske blir framsidan till min bok och titeln på boken kommer att vara:

Varghjärtat

eller

Emy & Varghjärtat 

här kommer bilden  Författar Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 april 2011 14:26

Hej, nu måste jag lyssna fort (hur det nu ska gå till : / ) jag lyssnar nämligen på Anne Franks dagbok och den ska lämnas tillbaka till biblotket idag!

så jag måste lämna tillbaka den och Saga från valhalla : / innan klockan sex men jag borde hinna!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 april 2011 01:01

Hej, nu har jag vart uppe lite sent igen > < men det är för att jag har suttit uppe och korektur läst klart min bok för första gången sen ska jag bara göra det två gånger till sen är den klar! : D Emy och varghjärtat <3

Godnatt Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 20 april 2011 12:21

Äntligen är jag klar med att sy min one peace mamma hjälpte mig med nålning, klippning och dragkedjan och den blev sååååå bra! jag är jätteglad  : D!!     jag tyckte min vart bättre än den här faktiskt (billigare också!)


One peace kramar Linnéa    

Av Linnéa - 19 april 2011 23:42

Hej, jag har inte haft tid med att blogga idag jag och mamma bara syr och syr :) så just nu håller vi på med att sy fast dragkedjan på min one peace^^

sen ska vi sy ihop armar och benen imorgon^^

KRamar Linnéa   

Av Linnéa - 18 april 2011 21:29

Hej, idag fick jag det! kan du gissa vad det är jag fick i brevinkastet??

eh jag ska vara så snäll så att jag säger det till dig : D

jag har fått..................(trummvirvel) .......... ONE PEACE MÖNSTRET!!!!!

så imorgon ska mamma och jag gå ner till den fantastiska tyg affären Furulunds och köpa tyget och dragkedjan ^^ kommer väll kosta runt 300-400 kr ^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 april 2011 13:41


  Det är nog inte så bra grafik men man får väll överleva med det!

Kramar Linnéa och Acus  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards