••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 24 april 2011 21:45

Hej, snart ska jag kanske gå och lägga mig (lite trött) 

justja jag ska kanske berätta att jag är hos min kusse Marcus^^  vi ska fira hans födelsedag imorgon så Emil och jag sovöver^^

aja hur som helst ska jag nog inte blogga mer idag^^

osså bjuder jag på en bild^^ ;)

 

Godnatt Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 24 april 2011 12:20

  Japp det är dagens kläder idag^^

Linne: Vero moda^^

Trechiga byxor: vero moda^^

slips: ingen aning ^^

luv tröja: ukraina^^

strumpor som inte syns på bilden: fick i påsk present^^

(det behövdes!)

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 april 2011 11:26

Jag går och nynnar på den här hela tiden : D

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 24 april 2011 09:17


  Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 april 2011 13:57

Hej nu är det dags för n påsk tävling!! :D

Nu gäller det att ni ser vad det är för något på bilderna! det kommer att vara fem bilder och du ska försöka gissa rätt på alla^^ tävlingens vinnare presenteras imorgon så ni har idag på er till klockan 0:00 på natten sen kan man inte delta längre.  

Regler: Du får bara komentera det här inlägget en gång där det står ''jag är med! och jag tror att de här sakerna är .......'' alla bilderna ska vara i ordning när du skriver vad du tror  det är 

Krav: du måste ha en blogg!

Vinst: länkning i 1 vecka

           Kramar Linnéa  
Av Linnéa - 23 april 2011 08:36

Hej, nu ska jag visa hur jag ritar mina animé gubbar^^så det blir lite som en ritspecial (kanske^^)

Hoppas ni tycker om det.

komentera gärna om den var till hjälp!

Av Linnéa - 21 april 2011 23:41

Rubriken säger det mesta........... glad skärtorsdag<3


Av Linnéa - 21 april 2011 22:45

Hej, efter jag hade vart och lämnat lyssna böckerna på bibloteket så lånade jag fyra andra böcker som heter: gåvor, drakens bok, vägen följer hjärtat och en skräckis varulvens natt ^^

jag läste ut en bok idag som jag fått lånat av min kompis

Emma som heter Makalösa Mc modigs mostruösa memoarer

(ganska imponerad att jag kommer ihåg namnet faktiskt!) 

den boken var superbra! den var typ av en skala mellan 1 - 10 var den typ åtta och en halv^^

Kramar Linnéa  

Ps nu ska jag sätta mig och läsa lite ur fantasy boken gåvor

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards