••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 3 februari 2011 08:25

Hej, jag måste gå till skolan om fyra minuter^^

men jag ville bara säga att jag ska ha en frågestund nu så ni får fråga precis vad NI vill!!

frågestunden avslutas den 6:de februari^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 3 februari 2011 07:52

Hej, jag sitter och äter frukost^^

det blev macka och jouce (mums^^)    WOOPS där kom en grimas bild också^^    Morgon kramar Linnéa  

Av Linnéa - 2 februari 2011 11:37

Hej, jag tänkte bara skriva 10 saker om mig som vissa kanske inte visste.

1. jag klär mig hur jag vill.

2. jag bor i lägenhet.

3. jag kan buktala.

4. jag kan rita anime.

5. jag blir jämt ful på skolfotton.

6. jag har jättebra vänner.

7. jag hatar smink.

8. jag har skrivit en bok på 150 sidor.

9. jag har en perfekt brorsa!

10. jag har blivit uppväxt med en katt som hette Monster och att jag var som hennes kattunge.

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 2 februari 2011 08:56

Hej, jag sitter och kollar på gymnastik dräkter och herregud vilka snygga jag hittade!!!          

Visst är dem SNYGGA?!

Gympa kramar Linnéa  

Av Linnéa - 2 februari 2011 08:29

Hej, vi har ingen musik lektion (igen) så jag passar på att blogga lite^^

fast jag har inte så mkt att skriva om   förutom att jag stressade imorse för att komma i tid till skolan^^ men iaf jag har typ blivit beroende av en låt som heter Poison Prince (Den är super bra!!) det är Amy Macdonald som sjunger den^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 1 februari 2011 16:33

Hej, tänkte bara visa lite bilder som jag tagit med familjens systemkamera. okej den den där bilden har pappa tagit på mig när jag åker snowboard^^

  .     

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 1 februari 2011 16:16

Hej, jag är med Bästa Ebba sen ska vi två på gympa(SUPER KUL)

men jag ska byta text stil från den som jag har nu till...........................den här den är skönare och jag orkar inte trycka in på sned stil comicsans ms och på text snit nr 18 hela tiden så det får bli så här^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 1 februari 2011 10:03

Hej, Ebba fixade en google bild till mig, så när jag loggar in på google ser det ut så här   Fint eller hur!!!^^

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards