••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 11 februari 2011 12:29

Hej, jag har nyss vart på tyskan^^ och innan det hade vi idrott och då hade vi boxing (det var typ som ett styrke pass) och bussen kom försent som skulle hämta våran klass så vi fick 35 minuters mindre lunchrast-.- så jag kom försent till tyskan pågrund av att jag åt lunch i tio minuter-.-

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 11 februari 2011 08:30

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på sistånde (internet i skolan funkar inte så bra) och det är så att jag har ritat lite på rasterna ^^  

    och nu kommer en liten video också Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 9 februari 2011 23:08

Godnatt allesammans ^^

Godnatt Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 9 februari 2011 16:25

WOW vad den här tjejen/killen är duktig på att rita!!^^


Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 9 februari 2011 11:30

Hej, jag ritade en bild på rasten^^   Det är min lilla figur från min serie^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 9 februari 2011 11:27

Hej, kolla vilken söt liten bil jag hittade^^   kolla vad sööt den är^^ det är ju pickatchu(stavning) ^^

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 8 februari 2011 12:51

UUUUCCCCHHH!!! jag tycker inte om MATTE!! idag hade vi en repetion till provet imorgon -.- och jag är inte så bra på matte  

Men nu är det rast (SKÖNT!!) ^^

(förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag:( )

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 6 februari 2011 14:14

Hej, jag ska nog snart gå ner till stan och kolla lite men jag funderar på om jag ska rita  jag vet inte!!^^ 

Kort inlägg

Kramar Linnéa   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards