••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 20 februari 2011 12:29

Hej, nu blev jag äntligen klar med mina super coola vantar^^ som jag själv gjort^^   fram ifrån^^   bakifrån^^   SUPER GLAD^^

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 19 februari 2011 21:00

Bara så att alla som går i min klass vet så har jag vart sjuk, igår tog mamma ut mig från lägenheten för att kolla hur bra jag mådde när jag var utomhus och hur lång tid det tog för mig att börja hosta släm och sånt så bara så ni vet har jag inte skolkat, men jag har velat gått till skolan varenda dag sen jag blev sjuk:( så det blir skola på måndag!!:D:D:D YIPPI!!! ^^

så att ingen tror att jag skolkar från skolan eller något sånt, så jag ville bara förklara så att ni vet. 

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 18 februari 2011 22:56

Hej, idag har jag och mamma vart nere på stan och köpt super snygga vårskor till mig som jag får använda när snön försvinner och jag köpte även present till tre gympa kompisar som ska ha hip-hop kalas nästa vecka och nu ikväll gjorde jag en lite baby-säker Mojj till min lilla kusin som vi ska åka och fira hennes födelsedag imorgon fast hon fyllde år idag men endå^^ här kommer bilder på den lilla Mojjen och på skorna tyvärr får ni inte se presenterna^^   MOJJEN!! visst är den SÖT^^   Åh vad jag gillar de här skorna dem är så SNYGGA!!

KRamar Linnéa    

Av Linnéa - 17 februari 2011 23:02

Lilla Olivia tog sina första två steg idag :D min lilla kusin<3 och imorgon blir hon 1 år! Grattis kusin älskar dig mitt lilla gnym^^<3

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 februari 2011 22:57

   Jag vill ha sommar är så trött på vintern så att det inte är sant!   vad tycker du är bäst? Sommar?Vinter?

Sommar kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 februari 2011 22:56

ny desing

Av Linnéa - 17 februari 2011 22:28

Åhh jag har fått världens sötaste mobilsmycke^^ det ser ut så här   haha det är två stycken Mario shells ^^        

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 februari 2011 22:12

Haha Emil har musik prov imorgon inte för att det är nå kul men det som är kul är att han ska veta hur massa konstiga instument ska låta och se ut och man kan inte låta bli att le när vissa låter jättevackert och vissa låter jättekul så jag sitter här och diggar musik^^

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards