••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 24 februari 2011 21:56

Hej, nu har jag fått hem mina superbra pennor!!! åh de är så härliga det känns som att man ritar med vatten! och jag har även köpt mitt drömlexikon så att jag ska kunna tyda mina drömmar

(längtar tills jag somnar^^) så nu sitter man och myser med familjen och alla har en varm kopp te (HÄRLIGT) nu kommer en bild på mitt drömlexikon och på ett par pennor!      Åh vad jag tycker om dem här^^

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 24 februari 2011 10:09

Puh, jag överlevde So redovisningen! jag satt uppe till ett på natten igår^^ I dag ska jag gå till bok rean och köpa ett dröm lexikon så att jag kan tyda mina drömmar^^tycker jag är rätt coolt iallafall^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 22 februari 2011 16:17

Hej, för några dagar sen beställde jag och Emil ett par pennor och grafitti burkar och allt sammans gick på 1000 kr^^ Mina pennor som jag beställde kostade 500 kr men det är de värda dem kanske kommer på torsdag^^LÄNGTAR! här kommer lite bilder på pännorna som jag beställt med bror         

det där är färgerna som jag ska ha på pennorna^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 22 februari 2011 12:49

Villken timme är den värsta timmen i skolan?

Jo Matte timmen  

men det är bara för att alla killar skriker och springer runt i klassrummet så att man knappt får något gjort! fast idag jobbade jag på ändå och lyckades faktiskt att göra 15 tal!!! OTROLIGT  

Men nu ska jag kanske spela Minecraft eller transformice^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 februari 2011 19:02

På första videon försöker jag lära Acus prata engelska men

Acus lurade mig^^ och han filmade allt och innan råkade jag filma sen börjar vi med en diskussion,
   och missa inte videon hamponfurmia
   det där var engelska lektionen^^
   haha där var hamponfurmia
   våran diskussion^^

Kramar Linné och Acus  
   

Av Linnéa - 21 februari 2011 18:03

Hej, jag kom precis hem från att smala ihop namn till min kampanj och ja jag har hållit på att gå runt på stan i två och en halvtimme men de var det värt! jag har fått ihop 214 namn!! helt otroligt vad många snälla människor det finns i världen! jag är nöjd för dagen men jag kommer ju att gå ut någon dag igen den här veckan och samla ihop namn för de här fantastiska djuren!    

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 20 februari 2011 22:47

Godnatt, nu ska jag gå och lägga mig och läsa sen blir det av till drömmarna och sen är det skola som gäller ^^

Godnatt kram Linnéa   

Av Linnéa - 20 februari 2011 22:37

Hej, jag håller på med en liten kampanj för att rädda Lodjuren jag håller på att samla in så många namn underskrifter som möjligt för att kunna visa hur många som verkligen vill hjälpa till. Här kommer den fakta som jag samlat in och som jag kommer berätta för de i min skola imorgon så om ni tycker att det här är något att kämpa för så lämna en komentar med för och efternamn.

Rädda Lodjuret

Det finns endast 250 lodjur kvar, Lodjuret kan fortsätta minska om inte licensjakten STOPPAS under 2011. Enligt riksdags beslutet ska Lodjurets antal ligga på 300 stycken per år och vi har bara 250. Licensjakt bör inte få gälla i år när vi redan har så få Lodjur som vi har.

             

så sorgliga bilder här på slutet  ser ni vad de har gjort med Lodjuret på bilden ovan? det har skjutit den och sen hängt upp den i trädet  

Lodjurs Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards