••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 17 januari 2011 21:20

Här kommer Izabells figur   Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 17 januari 2011 19:42

Hej, nu har jag gjort en liten figur till min serie och det föreställer Emma.s i min klass^^ hoppas ni gillar den. Emma blev min lilla busiga ''Kassler''    Glöm inte att komentera om ni vill va med

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 17 januari 2011 18:41

Hej, jag tänkte göra en ny serie på youtube nu som har små söta gubbar i och jag kommer sätta nämn på de och de ska föreställa mina kompisar i typ katt/varg form jag har ritat mig. Om ni känner mig och vill vara med i serien så komentera!

här kommer bilder     Det här är jag

Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 17 januari 2011 13:06

Hej,ville bara säga att ni ska Hålla koll på smiley fliken för det har kommit lite nya smileys ^^

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 januari 2011 12:46

Hej, sitter och väntar på att sista lektionen ska börja -.-

Fast sen ska jag och Emma gå hem till mig och hitta på något^^

kramar Linnéa   

Av Linnéa - 17 januari 2011 10:45

ÅHH jag vill se den här filmen den heter Grimsen och mamma säger att den är jättebra!!(ÅHH) vill sen den!!!

fast omslaget på fodralet ser rätttråkigt ut............  

gammal klassiker

Kramar Linnéa   

 

Av Linnéa - 16 januari 2011 17:53

Hej, på tisdag ska jag....................ta bort mina stygn lite läskigt men jag vill ju helst inte ha typ trådar i kroppen som sticker ut, så jag missar lite av skolan den dagen hoppas jag missar läxförhöret^^ jag har inte börjat träna på det en   

kramar Linnéa  


Någon som vet hur det känns att ta bort stygn??? 

Av Linnéa - 16 januari 2011 17:29

Hej, Emil har skaffat ett spel som heter Aliens VS Predator 

SKIT LÄSKIGT!!!! eller ja det är det om man är människa i spelet (USCH!) man får välja om man ska vara människa, Alien eller en Predator. Blä tittade på när Emil spelade (ryys)

   Alien Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards