••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 24 januari 2011 13:05

Hej, nu är det sista rasten sen sista lektionen (lol) så jag freekade ur och tog bilder filma lite ^^ hehe det kommer några bilder nurå^^          Emma ville inte ha med sina ögon på bild  aja nu kommer filmen^^
   Kramar Linnéa  
  

Av Linnéa - 24 januari 2011 11:59

Hej, jag överlevde snowboard dagen igår (puff) fast ibland var det kanske inte så smart att köra i hoppen ^^ men aja jag överlevde och jag ska även till backen på fredag ska bli skit kul^^ just nu väntar jag på att lektionen ska börja

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 23 januari 2011 10:06

Hej, snart ska man ut till Halstahammar för att åka snowboard med brorsan(WIHHU) men det är väll kanske lite korkat med tanke på min arm men vi får väll se hur det går;) ^^ önska mig ett lycka till

vinter Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 22 januari 2011 14:12


   Kramar Linnéa och Acus  

Av Linnéa - 22 januari 2011 13:50

Hej, idag blir det nog en rätt skön dag^^

jag ska snart ner till Igor och handla på Monki sen ska jag väll korekturläsa lite och ha lite kul med Acus och så ^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 januari 2011 07:24

hej sitter här och käkar frukost med bara FRUKT superduper gott^^   Frukt kramar Linnéa  

Av Linnéa - 20 januari 2011 19:29

Hej, sitter gör Tyska glosor -.- riktigt tråkigt men man måste ju......... men så blev jag så förbannad på att jag jämt stava fel på ''Was spielst du?'' så jag fick ett utbrott och tog en paus med macka och yoggi (MUMS)

   Tyska Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 20 januari 2011 10:07

Hej, Jag hittade en bild på google som på minner om Acus men jag kanske ser fel men iaf

   

    

visst liknar de varandra   

kramar Linnéa 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards