••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 26 januari 2011 11:24

Hej, har rast nu (har inget att göra -.-)

så jag ska passa på att säga att jag ska till halstahammar på fredag för jag ska åka snowboard^^ (WIHUU)sen kanske ska man åka på södag med men vet inte ; /

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 januari 2011 12:55

Hej, sitter och väntar att 80 minuters svenskan ska börja(puff)

och jag misslyckades helt och hållet på matten, jag kunde inte koncentrera mig för att en viss person stog och drog av och på sig byxorna mitt framför mig han stog även och på händer och låtsades typ ha kramp på golvet och så avbröts matten med att någon sjua kom in i klassrummet sen började den här personen att sjunga remixade låtar

(gud vilken bra arbetsmiljö -.-)

aja snart äre svenska så det kanske blir en bra lektion.

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 januari 2011 10:03

Hej, har rast just nu men sen blir det engelska:) (ganska kul)

Sen har vi en lååååååååååååång lunch rast  Fast luchen smakar jämt BLÄ!

aja

Kramar Linnéa  

 

Av Linnéa - 24 januari 2011 20:03

Hej, då har jag skaffat Hiss & Diss (ska gö en icon för Hiss & Diss senare)


  Hiss

 komentarer 

Träning  

kompisar  

Familjen  


Diss

 Krig  

Matte  

Ciggaretter  

 Spöken  


Kramar Linnéa   

            

Av Linnéa - 24 januari 2011 19:52

hehe, bloggar och kollar svampbob ^^kanske lite barnsligt med svampbob men jag tycker att de är kul^^    Haha lol bild  

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 januari 2011 19:27

Så här ser den ut men ni får inte kopiera för då blir de inga fler tävlingar från mig -.- för då känns det inte värt att göra sånt här.

   (den kommer att vara större)

Om ni vill ha den här headern så lägg en komentar och du är med

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 24 januari 2011 19:07

Hejsvejs nu äre tävlings dags och min tävling handlar om................................................
...''trummvirvell'' om en header!!!!!! jag ska jag göra den nu så ni får hålla er uppdaterade^^

okej så nu går jag igenom lite regler: det enda du behöver göra är att komentera inlägget med headern (när den är klar) så är du med^^enkelt va? så om du blir intreserad av headern så komentera tävlingen slutar 28:de januari då presenteras vinnaren.

PS. när du komenterar så lämna en länk till din blogg.

Tävlings kramar Linnéa   

Av Linnéa - 24 januari 2011 18:10


   Hihi Acus gillar värkligen two and half men ^^

Kramar Linnéa och Acus  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards