••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 28 januari 2011 12:33

Hej, jag har nyss haft tyska(Yippy!)

Och vi hade läxförhör och jag tror jag stavade fel på

Ich habe kopfschmerzen 

Urk jag som ville ha alla rätt  

men dagen försämrades just när jag så schemat och vi har MATTE! VARFÖR!? VARFÖR!? ÅH jag är så dålig på matte

men jag kanske överlever   Tyska Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 28 januari 2011 06:54

Hej, jag vill bara meddela att ingen får headern nu för det var ingen som anmälde sig :(

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 27 januari 2011 13:53

Hej, jag ska börja med Veckans Ägning.

Det handlar om att jag ska äga någon varje vecka och sen skriva det som personen blev ägd av

(jag kan också ägas och det kommer jag också skriva in) 

                  

Sofia: Oh! linnéa det där kan betyda 20 på romerska!

Jag: Sofia, vet du vad...................Jag bryr mig inte!

Sofia börjar as garva. 

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 27 januari 2011 07:46

rubriken säger allt!^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 26 januari 2011 16:13

Jag tänker INTE byta mitt fina stjärntecken till oxe Nej jag vägrar jag tänker ha det fina tecknet tvillingarna     hoppas att det här inte stämmer :O

läs på aftonbladet

men jag tänker hålla fast vid tvillingarna! 

Tvilling Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 26 januari 2011 15:32

Dikt av Linnéa.J


Det räcker nu, varför gör ni så?

är det kul att se en människa bli ledsen och gå?

är det kul att se en människa vars känslor förspills?

I sånna fall jag grattar er ni har lyckats till slut, ni har rivit min barriär och fått mig att gråta ut.    

Av Linnéa - 26 januari 2011 13:15

Hej, vi fick resultatet på våra projekt arbeten och jag är SUPER NÖJD med mitt resultat (AAAIAA!!)

Jag fick vg- ^^JÄTTE glad!!!

     Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 26 januari 2011 11:33

Hej, jag har startat en omröstning på bloggen där du får tycka till om vad du tycker jag ska ha mer av på bloggen^^den finns i menyavdelningarna^^

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards