••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 13 december 2010 15:41

Hej, sitter här och mumsar mellis SUPER GOTT!!!!


Av Linnéa - 12 december 2010 22:49

Hej, idag var det uppvisning och allt gick super bra! och VGF fick in 5000 tusen kr!!!! super BRA!!!!!!!!!

och jag fick en jätterolig överraskning av tre av mina kompisar idag <3 de hade gjort en massa kry på dig presenter till mig Super snällt!!! ni behövde värkligen inte!!!!Tack TJEJER!!!!!!!!!!

kramar Linnéa   

Av Linnéa - 11 december 2010 15:59

Hej, jag har precis laddat upp ett nytt video klipp på youtube så här kommer det  


Youtube kramar Linnéa   





Av Linnéa - 10 december 2010 18:45

Hopp då ska Emil ha lan igen. Men det gör inte så mkt då får ju mamma och jag en myskväll tillsammans   

ha det bra

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 9 december 2010 12:20

Här är en ny bild jag har ritat

   Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 9 december 2010 12:07

Hej, jag har inte vart inne sen i tisdags men det är för att jag har vart på lasarettet sen i tisdags jag kom hem idag. Jo jag har nämligen dragit armen ur led så nu har jag gips och jag kommer att ha det i 2 veckor  

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 7 december 2010 15:59

   Här är bilden jag gjorde :3 (komentera vad ni tycker!!)

Manga kramar Linnéa  

Av Linnéa - 7 december 2010 12:41

Hej, laddade nyss ned ett AS BRA RIT PROGRAM!! mkt bättre än Seashore det heter PAINT BRUSH   

Aja Ska rita lite nu.

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards