••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 6 november 2010 22:08

Glitter Words

Ordet längst ned saknar jag att säga till ett fantastiskt djur som var min barndom upp till 11 år. <3<3<3  

Av Linnéa - 6 november 2010 20:06

Hej 

Var och tävlade i karate idag ganska trött nu så jag orkar inte riktigt lägga upp bilder och vidios  


Men kan iaf berätta att jag inte fick något brons silver eller guld i kata eller kumite  

aja det var en kul dag och jag hade jättekul   

Massa karate kramar Linnéa   Godnatt<3:3  

Av Linnéa - 5 november 2010 12:20

Okej

ville bara bäretta at jag ska tävla imorgon (9 november)

hehe jag har skrivit ganska mkt om tävlingar de här veckorna;3

men det är iaf en karate tävling den heter stockholm open så jag hoppas det går bra:D

 kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 november 2010 12:39

Fy blä 

jag glömde att rita i fannys ansikte när hon sov och jag hann inte göra fällor :/ 

Av Linnéa - 1 november 2010 09:29

Hej minns ni att jag skulle skära en pumpa? 

iaf så blev det inte någon pumpa :( 

Men då sa jag att vi kunde ta en vattenmelon, men det blev det inte häller.

Då sa jag att vi kunde ta en apelsin!(för vi hade det hemma)

men mamma sa att det inte gick att skära lyktor av de.

Så jag gick in i köket och gjorde det ändå. Och mamma och pappa vart ägda av mig =^^=<33   kramar Linnéa    tehe 


Av Linnéa - 1 november 2010 09:26

Hej hopp

Igår var ju jag på tävling och det gick AS BRA!!!!!!

vi fick SILVER  i HOPP :D:D:D:D:D:D:DD:3<3333333333333

  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards