••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 20 november 2010 14:43

Okej ärligt talat var Harry potter och dödsrelikerna del 1 den bästa filmen jag någon sin SÄTT!!!!!!! asså jag måste köpa den. Jag bara älskar precis ALLA Harry Potter Filmer, Böcker och lyssna skivor!!!!!  

THANK YOU J.K ROWLING!!!!!!!!!!!! utan dig ingen Harry Potter Längtar till sommaren då den allra sista filmen går ut på bio!!! :D

alltså Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Magiska Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 18 november 2010 14:33

YES ÄNTLIGEN HAR HARRY POTTER KOMMIT UT IGEN!!!!!!

jag och min kompis Fanny ska gå på den både hon och jag är Harry Potter nördar så vi vet vad som kommer hända med ändå :D ska bli as KUL!!!!!!!!<3333333     

Av Linnéa - 18 november 2010 14:27

Hej vill ni veta en sak??? aja jag säger ändå.

Vår skola är SKIT! 

ett avlopps rör brast och nu är hela ljussalen full med skit. (stackars de som var där när den gick sönder)

Så det luktar riktigt illa tänk er bara.  


Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 17 november 2010 12:59

Hepp gillar dig ändå!<33

Den jag gillar gillar tydligen inte mig :(<3   


Sorgsna kramar Linnéa  







Av Linnéa - 12 november 2010 12:19

tjoohoo

HALLOWEEN PARTY!!!<33333

Har fixat as bra present men det får ni nt veta nu   

men jag vette fan vad jag ska föreställa :(

får hitta på något  


Kramar Linnéa    



Av Linnéa - 10 november 2010 10:36

Hopp då vart det inge tyska idag   

vi har knappt haft nå tyska den här terminen det är fett tråkigt!!

jag vill lära mig tyska!!!   

Av Linnéa - 9 november 2010 15:45

Herregud!

Det snöar ju som fan (AS KUL!!) 

det började snöa lite på morgonen sen på två timmar var det snö överallt!!!

Och det för mig till lite dystra nyheter.

När jag började cykla från skolan hade jag bara kommit 30 meter sen slirade jag och bakdäcket trillade av :'(

Men som tur var så kom det en tjej från karlforska och hjälpte mig hem med cykel.

TACK JONNA!!!   

Av Linnéa - 7 november 2010 09:19

Hej hopp

idag ska jag kke vara med Linnea.B ett

tag

och jag kke ska ner till panduro och kollaa lite vad de har idag:3

och jag ska på karate träning 

men nu ska jag äta frukost 


Morgonpigga hälsningar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards