••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa - 21 november 2010 12:14

Hej som ni märkt så har jag bytt bakgrund. Men det är för att jag tyckte att den andra inte riktigt passar till vintern också är det de att jag har tröttnat på den (jag har haft den rätt länge) men den nya ser ut så här jag gillar den jätte mycket  #3

Vinter kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 november 2010 11:52

Pappa och jag ska ner på stan och fika lite och jag ska passa på att jul handla lite   men paketen får ni inte SE för en typ nära julafton X3 Taha XD 

Juliga kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 november 2010 10:58

Hej ska äta frukost nu kommer smaka yumi yumi :3 aja så här ser den ut.............    Mumsiga kramar Linnéa   

Av Linnéa - 21 november 2010 10:54

Den här bilden är isnpirerad av mina två kompisar Ebba och Tove   Ebba är den med ljus blå mask<33

   Tove är den med gul mask<33

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 20 november 2010 22:03

Nu är sminket borta så nu får ni se ett par bilder med och utan smink :3 <33   utan smink   smink 

ser du komentera skillnaden

kramar Linnéa   

Av Linnéa - 20 november 2010 21:36

Hej jag har kommit hem från tjej kvällen/kalaset det var as kul!!!
En tjej som håller på att utbilda sig till sminksös sminkade oss (Alla blev jättefina) fast jag känner mig in trängd så jag ska snart tvätta bort det #3 (skönt) men vi hade iaf AS KUL!! här kommer några bilder (inte så bra bilder men iaf)          så nu ska jag gå och tvätta bort allt så får ni se typ en med smink och en utan smink eller typ en bild så som jag brukar se ut som och en bild från nu.

kramar Linnéa     

Av Linnéa - 20 november 2010 16:19

Ska på kalas om tio minuter och ska vara där till nio så hoppas att det blir kul :D <33


kom ihåg veckans sötis varje lördag :D<33  

Söta kramar Linnéa    

Av Linnéa - 20 november 2010 15:39

Hej

En ny Rolig grej som jag kommit på är att jag ska göra roliga och söta bilder med text varje vecka! Vad tycks låter det inte kul :D<33 Här kommer Veckans Sötis   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards