••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 12 oktober 2010 07:21

Hej hopp ville bara bäretta att det är jätte bra rea på JC i centra du kan köpa märkes jeans för 50:- och massa annat :D   den här tröjan köpte jag för 129:- den har kostat 400:- eller50:- ja alltså as bra rea:)<333   och dagens kläder tycks?:)<333

Av Linnéa - 12 oktober 2010 07:14

som sagt kom pappa hem igår från England och han hade ju köpt saker åt oss!:D<3 skit snällt!:D<333 här kommer bilder:)<333

     fast karate bältet får jag vänta med att andvända tills jul:)<33   

Av Linnéa - 12 oktober 2010 07:09

Hej hopp i söndags tonade jag håret till röd bunt :)<3

så nu ska ni få se typ before och after bild:) tacksam för synpugnt.

     okej titta inte på ansiktet utan på håret:D<33

Av Linnéa - 11 oktober 2010 20:58

Pappa har äntligen kommit hem från England!:'D<33 jag har saknat han så j*vligt mkt! och han har köpt kläder till Mamma,mig och Emil:D<33



Av Linnéa - 9 oktober 2010 18:00

Halloj här har jag vart och tävlat i karate:)<3 och det gick as BRA!!! jag kom på tredje plats(andra tävlingen i mitt liv) så här kommer lite bilder Filmer och sånt kommer att laddas upp inom kort så sitt här bara och vänta:)

                

Av Linnéa - 8 oktober 2010 07:26

Hel hej här får du se klädsen för dagen!!!:)

       Tack för mig:)<33 kramar Linnéa   




Av Linnéa - 5 oktober 2010 07:09

Mamma och Emil köpte nya kläder åt mig igår:')de är så snälla!!!<333          Den här ska vara blå igentligen    

Av Linnéa - 4 oktober 2010 17:21

YES jag börjar bli BRA på CS NU:):D<3333   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards