••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 21 oktober 2010 09:12

Hejhopp hade engelska glosor idag (18 glosor) jag tränade 2 gånger igår och det otroliga vá att jag kunde ALLA!!! lite Lyckat eller hur!!<33 :3

Av Linnéa - 20 oktober 2010 16:59

YIPPI !!!!!!!!! det snöade lite idag så alltså måste det vara VINTER SNART!!!!!!!!!! :D :3 

vill bara berätta att det är på vintern då det blir flest youtube filmer!!!!! <333 så missa inte mina vidios då!!!!

fast just nu är det höst så då får man vara nöjd med höst filmer;3 längtar till VINTERN!!!!!<333

 

Av Linnéa - 19 oktober 2010 12:43

TJOHOO Karate läger på fredag ska sova över där sen ska jag sticka på gympa träning på morgonen sen klockan 5 ska jag på Ebbas och Mattildas deckar fest till klockan 8 sen kommer en av Emils Roliga kompisar FETT KUL DAG!!!!!!!!!!!!!<33 

Av Linnéa - 17 oktober 2010 22:00

Massa träning idag 

vart på gympa träning i 3 timmar klarade rondat flikis salto själv idag :D

sen kom man hem åt lunch också var det av till karaten:D

sen kom man hem och då var det läxor sen fick man äta och nu slappar man :D:3<33 

Av Linnéa - 15 oktober 2010 23:56

Hehe jag tror jag börjar bli kär i en i min klass;3 men jag vet inte riktigt om jag ska satsa:3<33 komentera vad du tycker I need YOUR help!!!;3<33

kramar Linnéa    

Av Linnéa - 15 oktober 2010 22:11

           Sov över med Bella och Lelle idag fett kul!<3333

Av Linnéa - 14 oktober 2010 21:09

tack så j*vla mkt Bebba för att du gjorde den där fantastiska Headern!!!!<3333333 den är AS FIN!!!<33333

   Fett FIN!!!<3

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards