••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnéa - 29 oktober 2010 16:51

Halloween dags på söndag.

Jag kommer att skära världens läskigaste PUMPA!!!

ni får se bilder på den på måndag eller i helgen.

Lova mig att ni busar lite med kompisarna !*!*!*! 

Tips till små bus med polare: D<333!!!

1. göm dig och hoppa fram och skrik BUU!!!( det funkar jämt)

2. fixa en läskig ringsignal till kompisens mobil. Göm dig och ring hon/han och när hon/han svarar då skriker du.

3. måla loliga smileisar i deras ansikten när de sover(alltid KUL!):D <3

4.gör små fällor för dina kompisar.

5. lägg en dörr på glänt ta ett snöre ställ dig bakom dörren och dra i snöret( det ser ut som om dörren rör sig av sig själv)

6. ta plast och sätt i en dörr öppning och skrik till kompisen att den ska komma(kompisen kommer att springa i i plastet) :D 

Av Linnéa - 29 oktober 2010 16:44

Hejhopp

Fanny kommer hit på måndag :D ska bli as KUL KUL KUL KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!************************
***********  

ska skrämma henne lite på kvällen ;)<333

Var försiktig jag kanske kommer till dig och bu...bu..busar lite;)<333   

Läskiga hälsningar Linnéa   

Av Linnéa - 29 oktober 2010 16:21

Okej helt ärligt så har jag haft en fett bra dag.

1. Dagen börjde bra med SO

2.otroligt nog var maten god i skolan idag.

3. jag vann en styrke tävling i skolan och vann en kexchoklad.

4. jag klarade läxförhöret om ljus.

5.Vi fick HÖSTLOV!!!!!!!

6. jag va med Linnea B

7. jag fick veta att killen som jag gillar kke gillar mig:)<3333

  

HÖSTIGA Hälsningar Linnéa   

  *!HÖSTLOV!*

Av Linnéa - 28 oktober 2010 22:02

Jepp yes, rubriken säger det mästa ;3

Den här söndagen (31 oktober) är det Tävling FETT KUL

Nästa helg (9November) Karate Tävling!!! Stockholm open :D<33

näst nästa helg(14November) Gympa tävling :D <33


tre lycka till kke? :D :D <33333   

Av Linnéa - 24 oktober 2010 11:51

Yes det snöar hemma hos mig hoppas det håller i sig :D <333

det kommer lite bilder från gårdagen lite senare idag <333

Av Linnéa - 22 oktober 2010 09:31

Glömde nästan dagens Aoutfit :D    Aja den ser ut så här 

puss kram från Linnéa  

Av Linnéa - 22 oktober 2010 09:09

Hej hopp caffe kopp

idag ska jag sy lite åt några kompisar till present

och dem ska få lista ut vad jag har gjort åt dem vi gåtor ska bli fett kul sen måste jag packa till karate lägret :3 <3333 ska Sova över i karate salen bilder kommer nog imorn kväll så ni ser vad jag gör när jag inte är inloggad:D<33 också kommer det fotton på presenterna :D<33

kram från Linnéa       

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards