••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnéa - 18 augusti 2010 22:34

   Jag älskar den här modellen av en vante  

 

Av Linnéa - 18 augusti 2010 21:06

 Va med älskade kusin Amanda idag<3

vi gick på stan och fikade sen gick vi hem och busade lite; }

jo förstesten köpte jag pyssel lera   

  japp det var det från idag.  Hejdå kramar Linnéa    

Av Linnéa - 17 augusti 2010 15:24

Ä

Av Linnéa - 17 augusti 2010 14:42

   Haha Tove äger hon hjälpte mig att komma på hur man gör stora bilder!!<333

TOVE DU ÄGER FETT(inte för att du gjorde så mkt)

kolla vilken FIN bild med två snyggingar<333

  

En till bild på två snyggingar!<33333

TACK för hjälpen

Av Linnéa - 16 augusti 2010 18:16

 Jag va med Tojan (Tove) idag vi åkte ängsö sjön och badade. Vi hade fett kul! och vi tog lite bilder också som du kan se<33  

Japp det var det mästa från den här dagen<33  

      Simma lungt<33  

Av Linnéa - 15 augusti 2010 21:18

 här är låtar, sidor , vidor, mm

En son här = låt och en son här     = coolt,roligt 

 

Tips kopiera detta! 

 

 www.bilddagboken.se

 

www.youtube.com \

 

sök på youtube: björn rosenström

 

youtube: björn rosenström muffins

 

youtube: björn rosenström en gång är ingen gång

 

youtube: Västerås top of gymnastik

 

youtube: im yours

 

youtube: sofijah

 

 

 

youtube: EmilJohnssonVGF hip hop school .(BÄST)

(jag är hon med rasta flätor)

 

youtube: alicia keey no one

 

youtube: nigahiga

 

youtube: LillensLinnea

 

youtube: veronica maggio aldrig nöjd  

 

Ha så kul!!<33

   

 

 

 

Av Linnéa - 15 augusti 2010 21:11

Vi köpte ett Wii i fredag och ett Wii fit plus

det är as  KUL!!!!!<333<33

Av Linnéa - 15 augusti 2010 20:47

 Min katt Peppis hade fångat en mus och tagit in den i lägenheten LEVANDE och den var inte skadad.

så vi tog den i ett vin glas och släpte ut den men några minuter kom Peppis in med samma mus igen. (fast skadad)

så vi slände ut musen och Peppis och stängde fönstret så att hon var tvungen att äta upp den.    

 

 

 

Vs

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards